Příběh svatého Václava

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 286 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Příběh svatého Václava koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
286 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Příběh svatého Václava koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
287 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Příběh svatého Václava koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
357 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Příběh svatého Václava koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
327 Kč
Není skladem

Krátký popis
Příběh svatého Václava (aneb Životem a krajinou českého národního patrona)Příběh knížete Václava, dědice, svatého ochránce a věčného vládce České země, nás ani po více než tisíciletí nepřestává fascinovat. Je zakódován hluboko v naší krvi; i když ho možná v běžném životě nevnímáme, podvědomě k…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Příběh svatého Václava je 314 Kč


Zobrazit všechny knihy autora Josef Pepson Snětivý, Otomar Dvořák
Výběr knih vydavatele Čas

Zobrazit všechny knihy vydavatele Čas
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.