Tajemné stezky - Pustinami středních Brd

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 227 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Tajemné stezky - Pustinami středních Brd koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
227 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Tajemné stezky - Pustinami středních Brd koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
239 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Tajemné stezky - Pustinami středních Brd koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
268 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Tajemné stezky - Pustinami středních Brd koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
214 Kč
Není skladem

Tajemné stezky - Pustinami středních Brd koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
245 Kč
Není skladem

Krátký popis
Tajemné pohoří Brdy přetíná jako temná hradba střed české kotliny. V předchozí knize "Za poklady brdských Hřebenů" jsme prošli jeho východní, nejužší a nejznámější část. Tentokrát se však vydáme přímo do srdce hor, do "zakázané země", kam nevedou žádné turistické značky, do končin, kde jenom…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Tajemné stezky - Pustinami středních Brd je 238 Kč

Výběr knih autora Otomar Dvořák

Zobrazit všechny knihy autora Otomar Dvořák
Výběr knih vydavatele Regia

Zobrazit všechny knihy vydavatele Regia
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.