Relations of Place: Aspects of Late 20th Century Fiction and Theory

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu Relations of Place: Aspects of Late 20th Century Fiction and Theory aktuálně nelze zakoupit v žádném z porovnávaných e-shopů...

Krátký popis
Publikace: Relations of Place: Aspects of Late 20th Century Fiction and Theory - kolektiv autorů;Hardy Stephen. Kniha ukazuje různé pohledy na socio-geografické pojetí místa – od abstraktních filozofických přístupů po studie zkoumající politiku a poetiku místa a prostoru, města a krajiny. Druhá…

Zobrazit celý popis
Výběr knih autorů autorů kolektiv , Hardy Stephen

Zobrazit všechny knihy autora autorů kolektiv, Hardy Stephen
Výběr knih vydavatele Muni Press

Zobrazit všechny knihy vydavatele Muni Press
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.