Sváry zření

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 1 065 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Sváry zření koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
1 065 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Sváry zření koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
1 075 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Sváry zření koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
933 Kč
Není skladem

Krátký popis
Monografie postihuje mnohovrstevnatý a mnohostranný vývoj českého moderního umění v období, kdy byl poznamenán nebývalým tvůrčím kvasem. V „kotli“ nabitém mimořádnou energií se tak v rychlém sledu střídaly hlavní tendence : impresionismus a symbolismus, dekadence a expresionismus, kubismus a…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Sváry zření je 1 024 Kč


Zobrazit všechny knihy autora Petr Wittlich, Marie Rakušanová, Karel Srp, Vojtěch Lahoda
Výběr knih vydavatele Arbor vitae

Zobrazit všechny knihy vydavatele Arbor vitae
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.