Tajemné stezky - Drsným krajem Jistebnicka

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 250 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Tajemné stezky - Drsným krajem Jistebnicka koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
250 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Tajemné stezky - Drsným krajem Jistebnicka koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
263 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Tajemné stezky - Drsným krajem Jistebnicka koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
308 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Tajemné stezky - Drsným krajem Jistebnicka koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
270 Kč
Není skladem

Krátký popis
Spisovatel Otomar Dvořák uzavírá své putování okolím Tábora. Tentokrát se vydal na Jistebnicko. Zdejší vrchovina je malebný kraj s drobnými políčky, pastvinami, zrcátky četných rybníků a s hájky na kamenitých návrších. Je to domov nostalgických vzpomínek; jako bychom dosud ve vzduchu cítili…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Tajemné stezky - Drsným krajem Jistebnicka je 272 Kč

Výběr knih autora Otomar Dvořák

Zobrazit všechny knihy autora Otomar Dvořák
Výběr knih vydavatele Regia

Zobrazit všechny knihy vydavatele Regia
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.