Tajný život stromů (komiks)

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 382 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Tajný život stromů (komiks) koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
382 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Tajný život stromů (komiks) koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
399 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Tajný život stromů (komiks) koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
447 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Tajný život stromů (komiks) koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
499 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Tajný život stromů (komiks) koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
409 Kč
Není skladem

Krátký popis
Nejslavnější lesník na světě – Peter Wohlleben – v knize Tajný život stromů odhalil čtenářům tajemný svět lesních velikánů a neuvěřitelné skutečnosti z jejich existence. Podle tohoto světového bestselleru, přeloženého do více než čtyřiceti jazyků, vytvořil ilustrátor Benjamin Flao ve spolupráci…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Tajný život stromů (komiks) je 427 Kč

Výběr knih autora Peter Wohlleben

Zobrazit všechny knihy autora Peter Wohlleben
Výběr knih vydavatele Kazda

Zobrazit všechny knihy vydavatele Kazda
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.