Teorie etnicity

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 2 e-shopech od 788 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Teorie etnicity koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
788 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Teorie etnicity koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
702 Kč
Není skladem

Krátký popis
Kniha Teorie etnicity (čítanka textů) splácí dlouhodobý dluh sociálněvědní i celospolečenské tematizaci etnicity v naší zemi. Ačkoli etnicita patří mezi základní koncepty moderních společenských věd, neměl český čtenář ani více než čtvrtstoletí po otevření hranic stále ještě k dispozici…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Teorie etnicity je 745 Kč

Výběr knih autora Marek Jakoubek

Zobrazit všechny knihy autora Marek Jakoubek
Výběr knih vydavatele SLON

Zobrazit všechny knihy vydavatele SLON
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.