Tucet povídek jen tak

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 250 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Tucet povídek jen tak koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
250 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Tucet povídek jen tak koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
268 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Tucet povídek jen tak koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
269 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Tucet povídek jen tak koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
224 Kč
Není skladem

Krátký popis
Publikace: Tucet povídek jen tak - Kipling Rudyard Joseph;Maňášek Luděk. Velmi zajímavá kniha s nápaditými ilustracemi Luďka Maňáska pobaví malé i velké čtenáře svými vtipnými a poučnými příběhy. Vypráví, jak to bylo na začátku světa, když byla zvířata ještě divoká - O sloním mláděti, O velrybě…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Tucet povídek jen tak je 252 Kč


Zobrazit všechny knihy autora Luděk Maňásek, Joseph Rudyard Kipling
Výběr knih vydavatele Aventinum

Zobrazit všechny knihy vydavatele Aventinum
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.