Utajené hrady a zámky II. aneb Prahou podruhé po stopách panských sídel - 2. aktualizované vydání

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 113 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Utajené hrady a zámky II. aneb Prahou podruhé po stopách panských sídel - 2. aktualizované vydání koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
113 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Utajené hrady a zámky II. aneb Prahou podruhé po stopách panských sídel - 2. aktualizované vydání koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
268 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Utajené hrady a zámky II. aneb Prahou podruhé po stopách panských sídel - 2. aktualizované vydání koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
269 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Utajené hrady a zámky II. aneb Prahou podruhé po stopách panských sídel - 2. aktualizované vydání koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
105 Kč
Není skladem

Krátký popis
Česká republika – Praha – památky – historiePo úspěchu již dvakrát vydané publikace Utajené hrady a zámky I. (aneb Prahou po stopách panských sídel) se Otomar Dvořák a Josef Pepson Snětivý znovu vydali do pražských ulic a zákoutí, pod povrch moderní zástavby i do archivů – a představují další…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Utajené hrady a zámky II. aneb Prahou podruhé po stopách panských sídel - 2. aktualizované vydání je 188 Kč


Zobrazit všechny knihy autora Josef Pepson Snětivý, Otomar Dvořák
Výběr knih vydavatele Čas

Zobrazit všechny knihy vydavatele Čas
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.