Utajené hrady a zámky IV. aneb Prahou počtvrté po stopách panských sídel

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 305 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Utajené hrady a zámky IV. aneb Prahou počtvrté po stopách panských sídel koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
305 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Utajené hrady a zámky IV. aneb Prahou počtvrté po stopách panských sídel koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
357 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Utajené hrady a zámky IV. aneb Prahou počtvrté po stopách panských sídel koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
310 Kč
Není skladem

Utajené hrady a zámky IV. aneb Prahou počtvrté po stopách panských sídel koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
327 Kč
Není skladem

Krátký popis

Již čtvrtá pražská výprava Otomara Dvořáka a Josefa Pepsona Snětivého Vás zavede k panským sídlům, která vznikala od románské doby až po začátek 20. století. Čeká na Vás spousta objevů i krásy v místech, kde by Vás to možná ani nenapadlo, a pátrání v hlubinách času. Zrodilo se tak…

Zobrazit celý popis

Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Utajené hrady a zámky IV. aneb Prahou počtvrté po stopách panských sídel je 324 Kč


Zobrazit všechny knihy autora Josef Pepson Snětivý, Otomar Dvořák
Výběr knih vydavatele Čas

Zobrazit všechny knihy vydavatele Čas
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.