Z mojej domácej lekárne

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu od 455 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Z mojej domácej lekárne koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
455 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 2 další varianty  
Z mojej domácej lekárne koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
516 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Z mojej domácej lekárne koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
546 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Táto kniha ponúka poznatky Marie Trebenovej o liečivých bylinách, názory na starostlivosť o zdravie ľudí a liečbu ochorení a jej životnú filozofiu. Nájdete tu: – pohľad na život a názory priekopníčky bylinnej medicíny, – recepty, ako využiť liečivé byliny pri prevencii aj liečbe, – lexikón…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Z mojej domácej lekárne je 505 Kč

Výběr knih autora Maria Treben

Zobrazit všechny knihy autora Maria Treben
Výběr knih vydavatele Ikar

Zobrazit všechny knihy vydavatele Ikar
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.