Zajatec kubismu

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 45 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Zajatec kubismu koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
45 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Zajatec kubismu koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
47 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Zajatec kubismu koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
48 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Zajatec kubismu koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
37 Kč
Není skladem

Krátký popis
Publikace přináší reprezentativní výběr kritik a recenzí výstav Emila Filly, které byly otištěny za jeho života v českých a moravských periodikách. První část je věnována ohlasům Fillových samostatných výstav, druhá uveřejňuje kritiky umělcových prací na kolektivních přehlídkách. Třetí kapitola…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Zajatec kubismu je 44 Kč

Výběr knih autora Tomáš Winter

Zobrazit všechny knihy autora Tomáš Winter
Výběr knih vydavatele Artefactum

Zobrazit všechny knihy vydavatele Artefactum
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.