Bez viny

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 217 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Bez viny koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
217 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Bez viny koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
245 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Bez viny koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
268 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Bez viny koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
245 Kč
Není skladem

Krátký popis
Třetí díl ze série kriminálních románů Vraždy na Sandhamnu o kriminálním inspektorovi Thomasi Andreassonovi a právničce Noře Lindeové. Během jedné podzimní noci se na Sandhamnu beze stopy ztratí mladá dívka. Pátrání, které ztěžuje bouřlivé a deštivé počasí, se účastní i kriminální inspektor…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Bez viny je 248 Kč

Výběr knih autora Viveca Sten

Zobrazit všechny knihy autora Viveca Sten
Výběr knih vydavatele Víkend

Zobrazit všechny knihy vydavatele Víkend
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.