Být mužem

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 186 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Být mužem koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
186 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Být mužem koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
204 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Být mužem koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
205 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Být mužem koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
164 Kč
Není skladem

Krátký popis
Aby byl muž životaschopný a úspěšný, potřebuje být zdravý. Tuto knihu psala autorka v první řadě pro muže, ovšem mohla by zajímat také ženy – nejen proto, že fyziologicky jsou muži a ženy téměř totožní (byť s drobnými anatomickými odchylkami), ale především proto, že ženy své mužské protějšky …

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Být mužem je 189 Kč

Výběr knih autora Jelena Svitko

Zobrazit všechny knihy autora Jelena Svitko
Výběr knih vydavatele Eugenika

Zobrazit všechny knihy vydavatele Eugenika
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.