Češi a Slováci v Bulharsku

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 259 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Češi a Slováci v Bulharsku koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
259 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Češi a Slováci v Bulharsku koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
260 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Češi a Slováci v Bulharsku koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
271 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Češi a Slováci v Bulharsku koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
229 Kč
Není skladem
a 2 další varianty  
Češi a Slováci v Bulharsku koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
230 Kč
Není skladem

Češi a Slováci v Bulharsku koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
250 Kč
Není skladem

Krátký popis
S počátkem roku 1993 se na mapě Evropy objevily samostatné státy - Česká republika a Slovenská republika. Vznikly dvě nové země a s nimi i jejich vlastní krajanské agendy. Každý z těchto států se začal věnovat svým krajanům zvlášť a badatelé je v tom následovali - Slováci se zabývají Slováky a…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Češi a Slováci v Bulharsku je 249 Kč

Výběr knih autorů Marek Jakoubek , Vladimir Penčev

Zobrazit všechny knihy autora Marek Jakoubek, Vladimir Penčev

Zobrazit všechny knihy vydavatele Centrum pro studium demokracie a kultury
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.