Dvořák - His Music and Life in Pictures

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 244 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Dvořák - His Music and Life in Pictures koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
244 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Dvořák - His Music and Life in Pictures koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
247 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Dvořák - His Music and Life in Pictures koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
281 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Dvořák - His Music and Life in Pictures koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
287 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Dvořák - His Music and Life in Pictures koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
321 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Dvořák - His Music and Life in Pictures koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
294 Kč
Není skladem

Krátký popis
Antonín Dvořák can be without any exaggeration considered the most famous Czech ever.

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Dvořák - His Music and Life in Pictures je 279 Kč

Výběr knih autora Renáta Fučíková

Zobrazit všechny knihy autora Renáta Fučíková
Výběr knih vydavatele Práh

Zobrazit všechny knihy vydavatele Práh
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.