How Trees Can Save the World

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 256 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

How Trees Can Save the World koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
305 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
How Trees Can Save the World koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
365 Kč
Skladem (odeslání ihned)

How Trees Can Save the World koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
325 Kč
Skladem (odeslání ihned)

How Trees Can Save the World koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
256 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

Krátký popis
From the internationally bestselling author of The Hidden Life of TreesAn illuminating manifesto on ancient forests: how they adapt to climate change by passing their wisdom through generations, and why our future lies in protecting them.In his beloved book The Hidden Life of Trees, Peter…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy How Trees Can Save the World je 312 Kč

Výběr knih autora Peter Wohlleben

Zobrazit všechny knihy autora Peter Wohlleben
Výběr knih vydavatele William Collins

Zobrazit všechny knihy vydavatele William Collins
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.