Kyberfutbal 2.2.2.2.

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu od 218 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Kyberfutbal 2.2.2.2. koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
218 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 2 další varianty  
Kyberfutbal 2.2.2.2. koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
275 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Kyberfutbal 2.2.2.2. koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
208 Kč
Není skladem

Krátký popis
Rok 2222, svet už nie je taký, aký býval. Ľudia žijú vo vesmírnych lodiach a čakajú, kým sa vybuduje nová planéta. Hlavný hrdina - dvanásťročný Artúr opisuje svoj život na vesmírnej lodi a rovnako aj vianočný darček, ktorý si tak veľmi prial, Kyberfutbal 2.2.2.2., jediný šport, ktorý ľudstvo má…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Kyberfutbal 2.2.2.2. je 233 Kč

Výběr knih autora Július Belan

Zobrazit všechny knihy autora Július Belan
Výběr knih vydavatele Elist

Zobrazit všechny knihy vydavatele Elist
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.