Laboratoř sekularizace. Náboženství a politika v ne-náboženské společnosti: český případ

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 161 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Laboratoř sekularizace. Náboženství a politika v ne-náboženské společnosti: český případ koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
161 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Laboratoř sekularizace. Náboženství a politika v ne-náboženské společnosti: český případ koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
177 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Laboratoř sekularizace. Náboženství a politika v ne-náboženské společnosti: český případ koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
178 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Proč je religiozita české společnosti nejnižší v Evropě? Jaký společenský a politický vliv má v České republice katolická církev? Ztratila církev roli morální autority, nebo byla její respektovaná pozice po listopadu 1989 jen historickou výjimkou?

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Laboratoř sekularizace. Náboženství a politika v ne-náboženské společnosti: český případ je 172 Kč

Výběr knih autora Petr Fiala

Zobrazit všechny knihy autora Petr Fiala

Zobrazit všechny knihy vydavatele Centrum pro studium demokracie a kultury
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.