Leonardo da Vinci

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 405 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Leonardo da Vinci koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
405 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Leonardo da Vinci koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
411 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Leonardo da Vinci koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
662 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Leonardo da Vinci koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
536 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Leonardo da Vinci koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
539 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Leonardo da Vinci koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
491 Kč
Není skladem

Krátký popis
Skutečný obraz největšího génia všech dob poskládaný z jeho tisícistránkových deníkových záznamů Zůstává nejkreativnějším géniem našich dějin. Jaká tajemství nám může odhalit? Autor životopisných bestsellerů Steva Jobse nebo Alberta Einsteina, ověnčených knižními cenami, oživuje v této nové…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Leonardo da Vinci je 507 Kč

Výběr knih autora Walter Isaacson

Zobrazit všechny knihy autora Walter Isaacson
Výběr knih vydavatele Práh

Zobrazit všechny knihy vydavatele Práh
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.