Bábätká

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 2 e-shopech od 149 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Bábätká koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
149 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Bábätká koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
197 Kč
Není skladem

Krátký popis
Ideálna prvá knižka pre vaše bábätko. Veľká je tak akurát do detských ručičiek, má oblé hrany a vďaka pevným stránkam vydrží aj menej šetrné zaobchádzanie. Obrázky bábätiek v rôznych situáciách, prispôsobené malému dieťatku, si vaše bábätko môže prezerať stále dookola. Čiernobiely variant s…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Bábätká je 173 Kč

Výběr knih autora Stella Baggott

Zobrazit všechny knihy autora Stella Baggott
Výběr knih vydavatele Svojtka&Co.

Zobrazit všechny knihy vydavatele Svojtka&Co.
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.