Windows 11

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 6 e-shopech od 183 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Windows 11 koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
183 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Windows 11 koupíte na Grada
Grada
195 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 3 další varianty  
Windows 11 koupíte na Grada
Grada
195 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Windows 11 koupíte na Grada
Grada
195 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Windows 11 koupíte na Grada
Grada
195 Kč
Není skladem

Windows 11 koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
205 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Windows 11 koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
206 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Windows 11 koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
214 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Windows 11 koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
195 Kč
Není skladem

Krátký popis
Poslední verzí operačního systému Windows, které nám stále spolehlivě slouží, jsou Windows 11. Přinášejí celou řadu modernizací, novinek i zdokonalení toho, co už se osvědčilo v přechozích verzích. Kniha je pro mírně pokročilé začátečníky, ale jistě ji ocení i uživatelé, kteří tento operační…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Windows 11 je 198 Kč

Výběr knih autorů Josef Pecinovský , Karel Klatovský

Zobrazit všechny knihy autora Josef Pecinovský, Karel Klatovský
Výběr knih vydavatele GRADA Publishing, a.s.

Zobrazit všechny knihy vydavatele GRADA Publishing, a.s.
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.