Ze života buků - Strom vypráví svůj úžasný příběh

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 384 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Ze života buků - Strom vypráví svůj úžasný příběh koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
447 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Ze života buků - Strom vypráví svůj úžasný příběh koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
384 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

Ze života buků - Strom vypráví svůj úžasný příběh koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
424 Kč
Není skladem

Ze života buků - Strom vypráví svůj úžasný příběh koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
409 Kč
Není skladem

Krátký popis

Vychází 6. června Podtitul: Strom vypráví svůj úžasný příběh Co by nám vyprávěly buky, kdybychom jim rozuměli? Peter Wohlleben vám v knize Ze života buků ukáže, že skutečnost, že řeči stromů nerozumíme, ještě neznamená, že nemluví. A když se naučíte stromům naslouchat, zjistíte, že les je…

Zobrazit celý popis

Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Ze života buků - Strom vypráví svůj úžasný příběh je 416 Kč

Výběr knih autora Peter Wohlleben

Zobrazit všechny knihy autora Peter Wohlleben
Výběr knih vydavatele Kazda

Zobrazit všechny knihy vydavatele Kazda
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.