Čaroděj z nafukovacího stromu

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 201 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Čaroděj z nafukovacího stromu koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
201 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Čaroděj z nafukovacího stromu koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
232 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Čaroděj z nafukovacího stromu koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
233 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Čaroděj z nafukovacího stromu koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
243 Kč
Není skladem

Čaroděj z nafukovacího stromu koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
212 Kč
Není skladem

Krátký popis
Publikace: Čaroděj z nafukovacího stromu - Kratochvíl Miloš. Čaroděj Honzula byl dobrák. Když za ním někdo přišel s nějakým trápením, nafoukl svůj vykotlaný dub tak, že v něm už žádná starost nevypadala nepřekonatelně velká. Jen se zajícem Ondřejem se Honzulovi kouzla nedařila. Z…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Čaroděj z nafukovacího stromu je 224 Kč

Výběr knih autora Miloš Kratochvíl

Zobrazit všechny knihy autora Miloš Kratochvíl
Výběr knih vydavatele Nakladatelství Fragment

Zobrazit všechny knihy vydavatele Nakladatelství Fragment
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.