Concurrentia

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 295 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Concurrentia koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
295 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Concurrentia koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
323 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Concurrentia koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
314 Kč
Není skladem

Concurrentia koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
314 Kč
Není skladem

Krátký popis
Publikace: Concurrentia - Pichrt Jan. Konkurence představuje odedávna jeden z hnacích motorů úsilí vedoucího k nalézání efektivnějších řešení, vývoji nových výrobků a zkvalitňování služeb. Právo však musí hledat cesty, jak ji regulovat v případech, kdy je konkurenční činnost realizována…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Concurrentia je 311 Kč

Výběr knih autorů Jakub Tomšej , Jan Pichrt

Zobrazit všechny knihy autora Jakub Tomšej, Jan Pichrt
Výběr knih vydavatele Wolters Kluwer ČR, a.s.

Zobrazit všechny knihy vydavatele Wolters Kluwer ČR, a.s.
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.