Dvě na čtvrtou sonetů v rytmu srdce

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 77 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Dvě na čtvrtou sonetů v rytmu srdce koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
77 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Dvě na čtvrtou sonetů v rytmu srdce koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
89 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Dvě na čtvrtou sonetů v rytmu srdce koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
89 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Dvě na čtvrtou sonetů v rytmu srdce koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
73 Kč
Není skladem

Dvě na čtvrtou sonetů v rytmu srdce koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
81 Kč
Není skladem

Krátký popis
Publikace: Dvě na čtvrtou sonetů v rytmu srdce - Snětivý Josef Pepson. Sonet, to jsou verše plné zakleté touhy, kterou snad jen volta devátého řádku může obdařit nábojem vykoupení - ale také popravčí salvou zatracení. Tak vidí tuto královskou básnickou formu spisovatel a hudebník Josef Pepson…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Dvě na čtvrtou sonetů v rytmu srdce je 84 Kč

Výběr knih autora Josef Pepson Snětivý

Zobrazit všechny knihy autora Josef Pepson Snětivý
Výběr knih vydavatele Čas

Zobrazit všechny knihy vydavatele Čas
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.