Lesní škola Petera Wohllebena Provedení: Tištěná kniha

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 305 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Lesní škola Petera Wohllebena Provedení: Tištěná kniha koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
357 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Lesní škola Petera Wohllebena Provedení: Tištěná kniha koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
305 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

Lesní škola Petera Wohllebena Provedení: Tištěná kniha koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
327 Kč
Není skladem

Krátký popis

Vychází 19. června Vítejte v lesní škole! Pod korunami stromů na vás čeká ta nejúžasnější učebna na světě. Pohodlně se usaďte na pařezu a vyzkoušejte, co všechno se můžete naučit s oblíbeným lesníkem Peterem Wohllebenem! Nechte si od zvířat a rostlin vyprávět, jaké bude počasí, poznejte, kdo…

Zobrazit celý popis

Výběr knih autora Peter Wohlleben

Zobrazit všechny knihy autora Peter Wohlleben
Výběr knih vydavatele Kazda

Zobrazit všechny knihy vydavatele Kazda
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.