Nad vymezením závislé práce

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 270 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Nad vymezením závislé práce koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
270 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Nad vymezením závislé práce koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
275 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Nad vymezením závislé práce koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
233 Kč
Není skladem

Nad vymezením závislé práce koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
263 Kč
Není skladem

Krátký popis
Monografie reaguje na probíhající diskuse o vymezení závislé práce, podpořené i současně diskutovanou novelou zákona o zaměstnanosti, která stávající definici závislé práce doplňuje. Jejím cílem není komplexně pojednat o institutu závislé práce ve všech jeho souvislostech. Monografie se naopak…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Nad vymezením závislé práce je 260 Kč

Výběr knih autorů Jakub Tomšej , Jan Pichrt

Zobrazit všechny knihy autora Jakub Tomšej, Jan Pichrt
Výběr knih vydavatele Wolters Kluwer ČR, a.s.

Zobrazit všechny knihy vydavatele Wolters Kluwer ČR, a.s.
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.