Objavené v zápisníkoch

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 173 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Objavené v zápisníkoch koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
173 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Objavené v zápisníkoch koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
206 Kč
Není skladem

Objavené v zápisníkoch koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
320 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Objavené v zápisníkoch koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
374 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Objavené v zápisníkoch koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
343 Kč
Není skladem

Krátký popis
Nepublikované novinárske zápisky a zážitky, ktoré autor objavil v zápisníkoch nových i tých, čo majú už päťdesiat rokov, ponúkajú čitateľovi zaujímavý exkurz do sveta iných kultúr a stretnutí s politikmi či kráľmi. Kniha približuje zákulisie novinárskej práce, chvíle napätia, politické praktiky…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Objavené v zápisníkoch je 289 Kč

Výběr knih autora Leopold Moravčík

Zobrazit všechny knihy autora Leopold Moravčík
Výběr knih vydavatele Perfekt

Zobrazit všechny knihy vydavatele Perfekt
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.