Výjimečné české panovnice

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 6 e-shopech od 178 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Výjimečné české panovnice koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
178 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Výjimečné české panovnice koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
319 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Výjimečné české panovnice koupíte na Grada
Grada
339 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 3 další varianty  
Výjimečné české panovnice koupíte na Grada
Grada
339 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Výjimečné české panovnice koupíte na Grada
Grada
339 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Výjimečné české panovnice koupíte na Grada
Grada
339 Kč
Není skladem

Výjimečné české panovnice koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
359 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Výjimečné české panovnice koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
199 Kč
Není skladem

Výjimečné české panovnice koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
339 Kč
Není skladem

Krátký popis
Tato kniha od oblíbené autorky knih o historii určených pro starší děti představí české panovnice, které se výrazně lišily od královen známých z pohádek. Ačkoli většinou nepřicházely do českého panovnického sídla ze své vůle, staly se svým mužům oporou v těžkých chvílích, využívaly kontakty…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Výjimečné české panovnice je 305 Kč


Zobrazit všechny knihy autora Jiří Filípek, Stanislava Jarolímková
Výběr knih vydavatele GRADA Publishing, a.s.

Zobrazit všechny knihy vydavatele GRADA Publishing, a.s.
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.