Čo vieme o lese

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 619 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Čo vieme o lese koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
619 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Čo vieme o lese koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
860 Kč
Není skladem

Čo vieme o lese koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
728 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Čo vieme o lese koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
852 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Čo vieme o lese koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
781 Kč
Není skladem

Krátký popis
Les je oveľa viac ako len stromy! Lesník Peter Wohlleben a vedec Pierre Ibisch nám približujú les, ako sme ho dosiaľ nepoznali: ako jedinečný priestor, kde žijú najväčšie a najmenšie organizmy vo vzájomnej symbióze – vlastne čosi ako superpočítač a bioreaktor, ako tvorcu a privolávača dažďa. Je…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Čo vieme o lese je 768 Kč

Výběr knih autorů Peter Wohlleben , Pierre L. Ibisch

Zobrazit všechny knihy autora Peter Wohlleben, Pierre L. Ibisch

Zobrazit všechny knihy vydavatele Vydavateľstvo TATRAN, spol. s r.o.
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.