Indická filosofie

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 317 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Indická filosofie koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
317 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Indická filosofie koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
347 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Indická filosofie koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
349 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Indická filosofie koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
300 Kč
Není skladem
a 1 další varianta  
Indická filosofie koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
317 Kč
Není skladem

Indická filosofie koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
318 Kč
Není skladem

Krátký popis
Kniha představuje v češtině nejmodernější systematické zpracování dějin indické filosofie od jejich počátků až po období novověku. Přes svou nespornou erudovanost je psána přístupně a čtivým jazykem. Oproti původnímu vydání je doplněna současnou odbornou literaturou a bohatým poznámkovým…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Indická filosofie je 324 Kč

Výběr knih autora Egon Bondy

Zobrazit všechny knihy autora Egon Bondy
Výběr knih vydavatele DharmaGaia

Zobrazit všechny knihy vydavatele DharmaGaia
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.