Vzbura proti maďarizácii

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 2 e-shopech od 192 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Vzbura proti maďarizácii koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
192 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Vzbura proti maďarizácii koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
198 Kč
Není skladem

Krátký popis
SHUTDOWN is in progress.Login failed for user 'PEMIC_CEN_WebServices'. Only administrators may connect at this time. body {font-family:"Verdana";font-weight:normal;font-size: .7em;color:black;} p {font-family:"Verdana";font-weight:normal;color:black;margin-top: -5px} b {font-family:"Verdana"…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Vzbura proti maďarizácii je 195 Kč

Výběr knih autora Leopold Moravčík

Zobrazit všechny knihy autora Leopold Moravčík
Výběr knih vydavatele Eko-konzult

Zobrazit všechny knihy vydavatele Eko-konzult
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.